Table of Contents
Kim Won-Seok è Kim Young-Hyun anu travagliatu indipindentamente sottu u Studio Dragon banner per pruduce è cumpone a serie televisiva sudcoreana Arthdal Chronicles.
A stagione 2 di Arthdal Chronicles hè stata anticipata da i fanali da l'estrema di a prima stagione.
A stagione 1 hè stata prima in Netflix l'1 di ghjugnu 2019, è a seconda stagione hè stata annunziata u 12 di ferraghju 2020.
Tuttavia, per via di a pandemia di Corona Virus, a fabricazione hè stata eliminata da a lista di u 2021.
A prima stagione di Arthdal Chronicles hà ricevutu un totale di trè valutazioni. Una di e creazioni di David Benioff, Game of Thrones , hè stata presa da a cullezzione.
A parti di questu, u locu storicu hà ancu sbulicatu i telespettatori per un ciclu, postu chì a cumedia hè ambientata in l'Età di u Bronzu, ma i caratteri falsificati si vedenu purtendu armature è armi chì ùn anu micca locu in quella era.
In ogni casu, Park Sang-Yeon, l'autore di l'Arthdal Chronicles, hà dichjaratu ch'ellu ùn l'avia micca paragunatu à u Game of Thrones. Pigliò a decisione di creà una seria di mondi fantastichi. I nutizie è l'aghjurnamenti di a stagione 2 di Arthdal Chronicles sò tutti listati quì.
Leghjite puru: The Masked Singer Season 7 Data di uscita: Tuttu ciò chì duvete sapè!
A stagione 1 hè stata prima nantu à Netflix in ghjugnu di questu annu. In u risultatu, Netflix hà pigliatu quasi nove mesi per piglià una decisione nantu à u futuru di u spettaculu. A seconda stagione di Arthdal Chronicles serà ripresa nantu à Netflix in ferraghju 2020.
Ùn ci hè dubbitu chì a prima stagione hè stata un grande successu per i fan di u spettaculu in u mondu. Tuttavia, u focu hà finitu i piani di produzzione di a cumpagnia. Inoltre, i pruduttori sò stati mamma per più di un annu annantu à qualsiasi sviluppi novi.
Inoltre, Netflix hà recentemente abbandunatu a seconda stagione di Arthdal Chronicles da u so calendariu 2021. Dopu à l'emergenza di u virus Ebola, assai persone cuminciaru à dumandà se u streamer avia decisu di annullà a Season 2 di u spettaculu.
Sempre chì u streamer ùn hà micca annullatu ufficialmente u spettaculu, hè un bonu signu. A seconda corsa deve esse in u so modu, cusì hè sicuru d'assume
Finu à avà, avemu amparatu chì a filmazione hè principiata. Questu suggerisce chì serà dispunibule nantu à Netflix assai prestu. Per quessa, a prima stagione hà avutu ottu mesi per filmà.
A stagione 2 di Arthdal Chronicles hè prevista per l'estrema à a fine di u 2022, secondu a quantità di tempu chì ci vole à filmà.
Leghjite puru: A cattiva nova nantu à Treadstone 2 hè quì
A stagione 2 di Arthdal Chronicles ùn hà ancu ricevutu un trailer. Se un trailer hè liberatu, vi facemu sapè!
'Arthdal Chronicles' hè un dramma di fiction di longa durata è di grande scala ambientatu in u cuntestu storicu di a Corea. Quandu si tratta di sta storia, hè una mistura di folklore, storia è storie chì giranu intornu à l'electricità è l'amore prufondu.
U rè Dangun hà fundatu u primu regnu coreanu in Asadal, avà cunnisciutu cum'è Gojoseon. Ùn ci hè dubbitu chì i registri è e cunvinzioni di sta generazione sò veduti cum'è un sanu.
A legenda conta chì Dangun era u figliolu di un regnu divinu è di una dama d'orsu quandu era natu. Si pò inspirà da sta trama in a struttura generale di Arthdal Chronicles, chì usa un cast di dui persone per fà i so punti in questa occasione storica.
Eun Seom, un membru domesticatu di una tribù nomade, hè natu in Blue Stone Village. Guerrieru è amicu di a famiglia, ùn esita più quandu si tratta di prutege u so clan da l'avversari stranieri.
Cum'è previstu, hà da cunquistà a leggendaria cità di Arthdal è espansione u so territoriu considerablemente. À a fine, si innamora di Tan-ya è si unisce à ella.
Hè a prima ragazza di pressa di carne in u paese è a reale corona nata sottu l'influenza di l'electricità di una cometa blu. U successore di Wahan Tribe capisce chì hè a so rispunsabilità di guidà è prutege u so populu.
Ta-gon hè un guerrieru legendariu è un maestru di strategia chì aspira à esse rè di Arthdal un ghjornu.
U capu di a Tribù Saenyeok hè u so babbu. Hè unu di i membri di u cast più periculosi di u spettaculu perchè hè carismaticu, capace è imprevisible.
Leghjite puru: Ghost in the Shell: SAC_2045 Review and Season 2 Predictions
Tae Al-ha, invece, hè l'unicu membru sopravviventi di a razza Noeantal è u capu supremu di a nazione. Stunning è misteriosa, ella brama sempre u putere à u massimu.
L'unica quistione chì resta hè quale di sti quattru prutagunisti camparà abbastanza per vede u so amore sboccia in u matrimoniu è guvernà u mondu ?
Mentre studià sti figuri legendari in a storia, vedemu un ritrattu mitologicu di a diffusione di a civilizazione in Arth.
Parechji muvimenti si facenu in Arthdal, è u so focusu hè nantu à e persone chì campanu quì.
'Game of Thrones' hè un spettaculu maravigliu per fighjà, in particulare per i fan di a mitulugia, perchè a moda hè cusì strettamente allinata cù u spettaculu.
Nove idee, classi è tradizioni sò introdutte in ogni episodiu. I pruduttori di u 'Game of Thrones' anu ancu fattu un travagliu eccellente per creà lingue storichi, cum'è Dothraki. Hè un maravigliu pezzu di ficzioni storica chì cattura l'essenza di a Grecia antica è l'Europa.
Un tentativu hè fattu in Arthdal Chronicles per spiegà cumu tuttu da i guverni à e credenze, l'ecunumia è a sucietà in generale hà cuminciatu à a basa.
Si mette in luce nantu à u prucessu da quale una nazione hè stata custruita da a terra. A quistione hè cumu si passanu da un modu primitivu di vita à una sucità avanzata.
Questa hè una tragedia chì pudemu, per ogni modu necessariu, paragunà cù a nostra vita oghjincu, chì giranu intornu à quattru stelle chì battiscenu cù u putenziale, a speranza, l'amore è a resistenza.
Hè tuttu ciò chì sapemu di Arthdal Chronicles Season 2. Sì avete qualchì quistione, per piacè postli in a sezione di cumenti sottu. Grazie per leghje!